środa, 3 października 2012

Mama czyta.

"W oczekiwaniu na dziecko" - Heidi Murkoff, Sharon Mazel
"Pierwszy rok życia dziecka" - Heidi Murkoff, Sharon Mazel
"Język niemowląt" - Tracy Hogg, Melinda Blau

Trzy książki, które kupiłam będąc jeszcze w ciąży.
Czy okazały się pomocne? Zdecydowanie tak!

 "W oczekiwaniu na dziecko"
 Ciąża jaka jest każda mama wie. Kupiłam tą książkę bo lubię wiedzieć co w trawie piszczy i co się będzie działo z moim ciałem.
 Co prawda rozdział o cesarskim cięciu omijałam szerokim łukiem a niestety padłam ofiarą tego nieszczęsnego zabiegu:(
Czy warto przeczytać? Tak.

"Pierwszy rok życia dziecka" 
To znakomite źródło informacji na temat:
- rozwój dziecka w czasie pierwszych 12 miesięcy,
- karmienia piersią i pielęgnacji,
- chorób wieku dziecięcego, podróżowania z dzieckiem oraz
rozdział dedykowany dla przyszłych tatusiów:)

"Język niemowląt"
 - BEZ TEJ KSIĄŻKI ZGINĘŁABYM!
Bardzo mi pomogła. Napisana w fajnej i lekkiej formie.
Autorka opisuje częste błędy rodziców oparte na przykładach.
Daje całą masę fantastycznych porad typu: jak zapanować nad noworodkiem, jak znaleźć czas na wypoczynek,
problemy z karmieniem, rodzaje płaczu i wiele, wiele innych.

Także gorąco zachęcam wszystkie mamy do tej lektury, naprawdę warto.
(pomaga mi do tej pory).



1 komentarz:

  1. "Pierwszy rok życia dziecka" to według mnie najlepszy poradnik na ten okres :) Ale "Język niemowląt" mi jakoś nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń