poniedziałek, 6 maja 2013

Pierwszy dzień i słoneczna niedziela.




Dziś pierwszy dzień
wyzwania fotograficznego u Uli
Temat brzmi: TWOJA FRYZURA

U mnie na zdjęciu dziś króluje BOB.
Tak, bob jest moją fryzurą od kilku lat, a czuję się w nim doskonale.

A tak naprawdę to jestem leniwcem pospolitym jeśli chodzi o pielęgnację włosów:D
Najchętniej to bym umyła, nałożyła odżywkę i tyle.
Nie lubię lokówek, prostownic i układania na szczotkę, a przy bobie jest to niestety niezbędne.
Wiele lat także nosiłam grzywkę i planuję do niej powrócić.
Ach, zobaczymy może nawet przy następnym cięciu:)
Od dłuższego czasu, a właściwie od kilku lat marzy mi się zupełnie krótka fryzurka,
a dokładnie taka jaką ma Małgosia Kożuchowska, którą szczerze uwielbiam:)
Ale moja odwaga w tej dziedzinie jest równa zeru, boję się i już!




A tu już zdjęcia ze słonecznej niedzieli.



Najlepszy sen. Absolutnie na powietrzu, kiedy wiaterek lekko wieje i słonko delikatnie grzeje:)


Od dawna marzyło mi się takie pokoleniowe zdjęcie,może nie jest idealne, ale jest:)
4 pokolenia:
od lewej: prababcia Zosia, 
babcia Sabinka (córka Zosi), 
wnuczek Kacper (syn Iwony, wnuczek babci Sabinki, prawnuczek babci Zosi), 
mama Kacperka-Iwona (córka Sabinki, wnuczka babci Zosi)




14 komentarzy:

  1. zdjęcie pokoleniowe piękne! u nas takie zdj syna, taty syna i taty taty syna :-) juz zrobione i co roku powtarzane. w końcu jedyny facet w rodzinie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli faceci na zdjęciach? u mnie do kompleciku przydałaby się dziewczynka:)

      Usuń
  2. Piękne pokoleniowe zdjęcie.

    Ja również uwielbiam te fryzurki M. K. Jednocześnie też nie mam problemu z eksperymentowaniem na głowie, miałam już bardzo różne fryzury od bardzo odważnych po podobną do Małgosi (tylko ona ma lepsze włosy;)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zdjęcie to rewelacyjna pamiątka;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez stresu! Raz się żyje, obcinaj włosy :-) Przecież i tak odrosną! Tylko że krótkie wymagają chyba jeszcze więcej zabiegów codziennych niż półdługie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głęboko się nad tym zastanawiam:) na pewno nie będzie to cięcie z długich od razu na krótkie, tylko stopniowo, aa zobaczymy:)

      Usuń
  5. Od 1,5 roku mam krótkie i lubię je bardzo, także polecam!
    Chociaż zdarzają się dni, kiedy chciałabym je zapleść w warkocz. Ale co zrobić:>

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, bob wymaga dużo poświęcenia. Moja ostatnia fryzura była bardzo zblizona do Twojej, więc wiem ile trzeba włożyć w nią wysiłku, aby dało pokazać się ludziom :-)

    Zdjęcie pokoleniowe - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w tej fryzurce:) Szczególnie podoba mi się kolor:)
    Ja tez biorę udział w wyzwaniu, więc w wolnej chwili zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. bob sprawdza się zawsze i wszędzie.. ja jak już nie wiem co powiedzieć fryzjerowi - to bob jest do usług:)
    no i zdjęcie pokoleniowe cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie pokoleniowe - rewelacja! Wywołać i do ramki. ;)

    A włosy? To tylko włosy, jak masz ochotę to szalej. Przecież odrosną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie pokoleniowe - piękne!
    A fryzura bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie pokoleniowe rewelacyjne - nie każdy ma szczęście doczekać prawnuków

    A fryzurka fajna i bardzo podoba mi się odcień Twoich włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow, ostanie zdjecie piekne:)
    cudowna pamiatka:)

    OdpowiedzUsuń