sobota, 3 listopada 2012

SKOK

Jakiś czas temu czytałam o skokach rozwojowych u dziecka na blogu u Anuszki.
Obserwując naszego synka wydawałoby się, że nas to nie dotyczy.
Do pewnego momentu..

15 i 16 tydzień Kacpra upłynął w miare spokojnie, ale za to tydzień 18 to zdecydowany skok rozwojowy.
Według tabelki rysunkowej od 15 do 19 tygodnia widnieje chmurka z piorunkiem.
Kacper od dwóch tygodni jest straszliwie marudny, płaczliwy, buczy i mruczy bez powodu, jak już zawiśnie na czyimś ramieniu to odłożyć się go nie da.
Jest i tego mały plus, świetnie nauczyłam się wykonywać kilka czynności jedną ręką, ha!
Noce też nie należą do najlepszych, uzależnił się od smoczka całkowicie.
Zazwyczaj takim skokiem dziecko zdobywa nową umiejętność.
Także teraz czekamy na wielkie boom! Zobaczymy czym tym razem nas zaskoczy synek nasz:)
O tych i innych umiejętnościach w kolejnych postach oczywiscie.

Szczypiorek nasz:)



6 komentarzy:

  1. A ja nigdy nie śledziłam tych tabelek ze skokami rozwojowymi, muszę kiedyś zerknąć i się przekonać czy się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Natalka też jest uzależniona od cycka mojego oczywiście;)
    Kacperek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha genialny taniec! powalił mnie na kolana :))))! ma talent chłopaczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tych skokach, ale właściwie zawsze przegapiałam moment zaplanowanej obserwacji i nawet nie wiem kiedy i jak te skoki wyglądały... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zawsze u nas sprawdzały się te skokowe normy.
    przecież każde dziecko rozwija się indywidualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też nie jest to normą, ale teraz to jest ewidentnie zauważalne:)

      Usuń