środa, 28 listopada 2012

Nasz Ci ON.

Tak, dziś Kacperek skończył 5 miesięcy i mam wrażenie, że ten okres minął niczym strzała. 
Już nawet nie pamiętam kiedy to minęło, kiedy 15 razy na dobę zmieniałam pieluchy, 
kiedy karmiłam co 2h, co 1,5h, a nawet co 40 min, 
kiedy spał non stop, jadł i spał, jadł i spał. 
A teraz to tylko mogę się zadowolić kilkoma 20 minutowymi drzemkami, bo śpiochem to ON nie jest.

I doprawdy nie mogę uwierzyć w to, że dziecko z taką prędkością wspina sie na takie poziomy, 
robi postępy niczym torpeda i ani myśli się zatrzymywać. 

Rośnie nam taki mały mężczyzna:)

Dużo zdrówka życzymy z okazji tej piąteczki Kacperku!!





13 komentarzy:

  1. 100 lat szkrabie!!!
    śliczny jesteś :-)
    to prawda, że dzieciaki rosną strasznie szybko.. ja co jakiś czas przeglądam zdjęcia.. od początku i uwierzyć nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z tych sentymentalnych:) i bardzo często wracam do tych noworodkowych foteczek, takie słodziakowe są:)

      Usuń
  2. śliczny duży chłopczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę jaki fajny facet rośnie :) Tak tak, zdrówka, większego apetytu i lepszego snu w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się Kacperkowe wiszące maskoty: drzewko i reszta :)! genialne kolory, uwiebiam takie zabawki :)
    Piękny chłopak Wam rośnie, bystre i wielkie oczęta :) Achhh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otrzymałaś wyróżnienie Liebster Blog Award http://maksymdesign.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog-award.html Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj z okazji tej piątki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/1 grudnia 2012 00:14

    :) my za dwa dni skonczymy 4 :) toz wiekowo kandydat na chlopaka dla mojej m:)))hahaha
    wszystkiego dobrego slodziaku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. mata kupiona na ebayu, nic specjalnego szczerze mówiąc:) dokładnie to ta:
    http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-RED-KITE-FARM-YARD-BABY-TOY-PLAY-MAT-ACTIVITY-GYM-/310346421032?pt=UK_Toys_Games_Toys_CA&hash=item4842169328

    OdpowiedzUsuń